.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...
خبرهای در گوشي از استان گیلان !!

 (تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...) از این خبرها می باشند.

*شنیده ها حاکی است بر اساس توافق استاندار گیلان با نمایندگان گیلان در مجلس چند تن از فرمانداران بزودی تغییر خواهند کرد که از جمله آنها فرمانداران شهرستانهای تالش ، لا هیجان ،املش ،لنگرود و سیاهکل می باشند و گفته می شود با پیشنهاد نمایندگان نیز برخی از بخشداران در سطح استان نیز بزودی منصوب گردند !

*شنیده ها حاکی است پس از عزل مظفری امام جمعه املش از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وی در تلاش است تا بعنوان مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه اراک منصوب گردد اما گفته می شود جامعه اسلامی دانشجویان اراک با شنیدن این خبر مخالفت خود را از انتصاب این عنصر دوم خردادی اعلام کرده اند.

*با توجه به برگزاری انتخابات پیش روی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ،ادارات و نهاد های مختلفی دارای برنامه های گوناگون هستند و گاهی مدیران و کارشناسان آن برنامه ها تمایل به کاندیداتوری دارند و معاونت سیاسی استانداری و شورای نگهبان بایستی مراقب باشند از صدا و سیما و بیت المال به نفع شخصی کاند یداها استفاده نشود .گفته می شود مدیر انجمن بیماری های کلیوی که تمایل به کاندیداتوری دارد و برنامه این انجمن که از قبل ساخته شده از سیمای استان پخش می شود .

*خبرها حاکی است ،که بهای برگ سبز چای کشاورزان امسال از طریق عابر بانک پرداخت می شود شنیده می شود برخی از کشاورزان هنوز عابر بانکها را تحویل نگرفته اند و لی مبلغ از حساب آنها بیرون کشیده شده است که گفته می شود عده ای از کشاورزان لنگرودی هم دنبال شکایت از طریق داد ستانی هستند و مدعی اند نه کارت دارند و نه وجهی در حساب!

*محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه در جمع دبیران استانی حزب خود ،نسبت به هرگونه توهین و تخریب و تهمت های بی پروا از سوی برخی رسانه ها اعم از سایت ها و مطبوعات که مخل اتحاد ملی است معترض بوده و هشدار داده است .او توصیه کرده است همه مراجع و کانونهای اثر گذار در فرایند اجرائی و نظارتی انتخابات زمینه ای را فراهم کنند که در آن فرزندان شایسته ملت بدون دغدغه در احراز صلا حیتها ،امکان خدمت بیابند.

*شنیده ها حاکی است روز پنجشنبه مورخ 11/5/86 با حضور مردم و مدیران شهرستان رضوانشهر ،جلسه معارفه و تودیع ائمه جمعه جدید و قدیم رضوانشهر برگزار شده است که گفته می شود بدرقه بسیار خوبی از آقای اشکوری انجام پذیرفت و بیست سکه بهار آزادی هم به ایشان هدیه دادند که طی صورتجلسه ای و با مسئولیت امام جمعه جدید ،آقای اشکوری این سکه ها را برای کمک به مساجد منطقه اهدا کردند.

*آقای دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس گفته است: گردشگری در کشور به خاک نشسته است و با اینگونه جملات سعی کرده با انتقاد از دولت نهم یاران اصلاح طلب خود را از دست ندهد.

*شنیده ها حاکی است عباسی نماینده رودسر و املش در مراسم معارفه شهردار جدید املش از سهمیه بندی بنزین به این صورت انتقاد کرده است و گفته منظور ما از سهمیه بندی بنزین به این صورت نبوده است و نباید سهمیه بنزین شهروندان رودسر ی و املشی به اندازه یک شهروند ساکن تهران باشد ولی توضیح نداده چرا تا کنون در مجلس چنین اعتراضی را نکرده است .

*شنیده ها حاکی است مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان دسته گل جدیدی آب داده و در روز شنبه 6/5/86 یعنی روز میلاد مسعود امیر المومنین علی (ع) مدیران و مسئولان و مردم خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و ایشان در خصوص ویژگیهای امام علی به طور مفصلی سخنانی ایراد فر مودند و شبکه سراسری صدا پس از اخبار ساعت 20اقدام به پخش این سخنرانی مهم نمود و اما صدای مرکز گیلان اقدام به پخش صداهای حیوانات یک خانه ،بیجار و یا در یا (تیتراژبرنامه روستا) کرد و این سوال اساسی و مهم از این مدیرکل مدعی بایستی بشود که چرا و بر اساس کدام دستور اولا می بایستی سخنان مقام معظم رهبری پخش نشود و مرد م گیلان از این موهبت عظیم محروم بمانند؟

*شنیده ها حاکی است متاسفانه بر اثر پیگیری و تلاش نماینده تالش ،اخیرا یکی از افراد مساله دار منطقه ،با حکم استاندار گیلان به سمت شهردار منصوب شده است و این نماینده تلاش می کند آراء خانواده وابسته به این فرد را در انتخابات آینده از آن خود کند و بدون توجه به مخالفت نیروهای ارزشی منطقه و بدون در نظر گرفتن صلاحیت و سوابق و حداقل اشتهار او در منطقه ، همه پیگیر یها را در استانداری و وزارت کشور انجام داده و این شهردار هم از نماینده تشکر کرده است.

*شنیده ها حاکی است حق شناس نماینده انزلی گفته است :با وجود ی که تنش های سیاسی از زمان روی کار آمدن مجلس هفتم و دولت نهم به پا ئین تر ین سطح خود رسیده ولی همگان شاهد ند که معضل معیشت و بیکاری نه تنها بهبود نیافته بلکه چالش برانگیز شده است.اما ایشان به آمار و اطلاعات اشاره ای نکرده و ظاهرا در تضعیف دولت نهم به دنبال رای برای آینده است ضمنا سهم خودش را در عدم رفع مشکل بیکاری در انزلی را بیان نکرد! او ظاهرا بودجه ای که در زمینه مسائل عمرانی در مجلس تصویب شده است را هم فراموش کرده است.

*شنیده ها حاکی است صدا و سیمای مرکز گیلان مبلغ 40 میلیون تومان بدهی معوقه به اداره برق استان دارد و پیگیر یهای امور حسابداری و مالی شرکت برق هم تا کنون به جائی نرسیده و جالب اینکه یکی از معاونین حسینی مدیرکل صدا و سیما ،اداره برق را تهدید کرده که اگر پیگیری کنید ،چه و چه خواهد شد!

*شنیده ها حاکی است استاندار گیلان طی نامه ای به حراست استانداری نوشت هیچکدام از عوامل شهرداری و آن 5 نفر طرفدار خاکسار حق رفت و آمد به استانداری ندارند و گفته می شود طی نامه ای دیگر به دستگاهها ی مربوطه اعلام کرد که او شهردار نیست و حق امضاء و افتتاح حساب ندارد و دولت او را به رسمیت نمی شناسد.

*شنیده ها حاکی است تاج زاده در جمع اصلاح طلبان رشت نسبت به دکتر احمدی نژاد اهانت و سپس دولت را به باد انتقاد گرفته است . تاج زاده ،جرج بوش و احمد جنتی را دو روی یک سکه و سیاستهای بوش را در آمدن این فضا بی تا ثیر نمی نداند.او تاریخ مصرف اصولگرایان را تمام شده دانسته و گفته :دولت این جناح بد عمل کرد ه و بقیه جنا ح هم می خواهند حساب خود را از دولت جدا کنند!(اسامی جمعی از فعالان و اصلاح طلبان و به اصطلاح آزادیخواهان پای سخنرانی توهین آمیز تاج زاده در رشت عبارتند از :فیاض زاهد، کیوان محمدی ،سروش اکبرزاده ، احمد حسینی ، اسحاق راستی ، نعمت اکبری ،محمد رئیسی ،رضا صالح ، عبد الغفار شجاع ، جمشید رسائی ، محمد زالفی ، علی انجم روز و سهیلا مدارائی بودند )

*شنیده ها حاکی است کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان طی نامه ای بلند و با لا به اسم پاسخ به حجت الا سلام اشکوری امام جمعه موقت رشت ،بی ادبی ،بد دهنی ،اهانت و تهمت را به اوج رساند و آنچه سزاوار خودش بوده نثار آقای اشکوری کرده است .او در این نامه ضمن حمایت از آقای هاشمی رفسنجانی تلاش کرده به شدت دولت احمدی نژاد را تخریب کند .گفته می شود کیوان محمدی با حضور مستمر در جلسات اصلاح طلبان ،آموزشهای لازم را دیده و بی ادبی در مسائل سیاسی را شیوه کار خود قرار داده است.

* شنیده ها حاکی است انتخاب غیر قانونی اعضای خانه احزاب گیلان افراد انتخاب شده را نا امید و سر خورده کرده است و تقسیم مسئولیت های رئیس ،نائب رئیس ، خزانه دار و دبیر را در محافل سیاسی به جک سیاسی تبدیل کرده است.این جلسه که با حضور موسوی تبریزی و دعوت عبدالغفار یوسفی از دوستان و نزدیکان الیاس حضرتی و با دعوت از همه احزاب اصلاح طلب انجام شده بود در فضای سرد و غیر قانونی و با هزینه شخصی اصلاح طلبان در هتلی برگزار شد و نتیجه غیر قانونی آن از پیش مشخص بود .

*با توجه به اینکه ستاد مرکزی رایحه خوش خدمت اعلام کرده در انتخابات آتی مجلس لیست مستقل نخواهد داد و در قالب جبهه متحد اصولگرایان فعالیت خواهند کرد اما وبلاگ احیاء گران در گیلان که نزدیک به این گروه است اسامی برخی از کاندیداهای مورد حمایت رایحه خوش خدمت در گیلان را اعلام کرد و شنیده ها حاکی است این گروه در رشت از آقایان( مظفر نامدار و محمد علی علومی) ،لاهیجان ( دکتر ذبیح ا... نیکفر)،رودسر ( علی اکبری )،انزلی (شیر افکن ) ، تالش (اصلانی )،آستارا ( دلق پوش )،لنگرود (محمد بندرچی )حمایت خواهند کرد.

*از جبهه اصلاح طلبان گیلان خبر می رسد این گروه لیست خود را در رشت تقریبا قطعی کرده اند و گفته می شود آقایان فیاض زاهد و رمضانپور به دنبال حضور و رد صلاحیت هستند و آقایان کیوان محمدی ،سروش اکبرزاده ،حاجی پور ،بهزاد قره یاضی،الیاس حضرتی و خانم سهیلا مدارائی نیز به دنبال رایزنی و نظر سنجی هستند تا در نهایت 3 نفر در رقابت ها حضور یابند.

* شنیده ها حاکی است اصولگرایان گیلان نیز برای رسیدن به لیست قطعی جلسات منظمی با حضور کلیه گروههای اصولگرا دارند و همگی بر محوریت حجت الا سلام اشکوری در این دوره تاکید دارند و گفته می شود هیچ یک از احزاب اصولگرای گیلان قصد معرفی کاندیدای منفرد را در این دوره از انتخابات ندارند.

* بلاخره دکتر نصرتی راد یکی از کارآمدترین معاونین استاندار گیلان با تلاش محافل پشت پرده با این بهانه که وی مسئول ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف بود تغییر کرد در حالیکه رئیس دفتر استاندار و برخی مدیران زیر مجموعه و فرمانداران فعلي از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری بود ه اند و این موضوع بهانه ای برای این جابجایی بود در حالیکه معاون دوم خردادی امور عمرانی استاندار همچنان مشغول فعالیت است اگرچه بسیاری از نیروهای اصولگرا از ابتدا معتقد بودند که برای دکتر نصرتی با آن همه سوابق اجرایی مدیریتی از جمله یک دور نمایندگی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پذیرش این پست بسیار کوچک بود که با این تیم در استانداری همکاری نماید اما ایشان فقط جهت توسعه و شکوفایی استان این مسئولیت را پذیرفته بود و در حال حاضر نیز معتقدیم دکتر نصرتی راد در این رهگذر ضرری نکرده است و این محموعه تصمیم گیران استان بودند که از رفتن این مدیر لایق ،متعهد و متخصص ضرر خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1386
علیرغم ارادتی که تا کنون نسبت به سایت شما پیدا کرده بودم متاسفانه در مورد خبری که در مورد آقای حسینی مدیر کل صدا وسیما زده اید باید ابراز تاسف کنم.چون نمیتوانم رشادتهای او را در زمان جنگ که با ما گیلانی ها همسنگر بود فراموش کنم.خوب است بروید وگزارش کار او را بخواهید تا میزان خدمت اورا در مقایسه با همه مدیران صداوسیما بسنجید.انصافا فرد متدین معتقد و خوش اخلاقی است.دوست درم سایت مورد علاقه ام شمال نیوز این اشتباه را جبران کند.
نا شناس 31 مرداد 1386
با سلام
كساني كه در مورد آقاي حسيني مديركل محترم صدا و سيماي مركز گيلان اين مطالب پوچ را درج مي كند بايد اين نكته را عرض كنم آقاي حسيني يك رزمند ه و بسيجي به تمام معناست كساني كه در مورد اين رزمنده اينگونه مطالب مي نويسند ضد ولايت فقيه و كساني كه دستشان از غارت بيت المال كوتاه شده است .
نا شناس 31 مرداد 1386
بسمه تعالي
با عرض ادب و احترام با تشكر از مديركل محترم صدا و سيماي مركز گيلان و تمامي همكاران صدا وسيماي آن استان به خاطر زحمات و تلاش به خاطر دو فليم سينمايي روجا و فرداروشن است . اين افتخار بزرگ را به مردم سرسبز گيلان تبريك و تهنيت عرض نموده و استان گيلان بايد با چنين مدير دلسوزي كه پيرو خط ولايت است به خود افتخار كند
نا شناس 31 مرداد 1386
با عرض سلام و احترام
از مديركل محترم صدا و سيماي مركز گيلان برادر بسيجي جناب آقاي مهندس حسيني به خاطر پخش مستقيم پانزدهمين كنگره سراسري بسيج سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران براي مردم خونگرم مردم گيلان تشكر و قدرداني مي كنم اميدوارم مردم استان قدر اين چنين مديري را بدانند .
نا شناس 31 مرداد 1386
سلام عليكم
از مديركل محترم صدا و سيماي مركز گيلان به خاطر موفقيت در جشنواره پانزدهم توليدات مراكز تبريك و تهنيت عرض مي نمايم
نا شناس 31 مرداد 1386
با عرض ادب و احترام
ما كاركنان صدا و سيماي مركز گيلان از جناب آقاي مهندس حسيني كه واقعا با حضورش منشا خير و بركات براي مركز شده است صميمانه تقدير و تشكر مي نماييم از خدواند متعال براي ايشان آرزوي موفقيت و پيروزي خواستاريم
نا شناس 31 مرداد 1386
بسمه تعالي
با تقدير و تشكر از مديركل صدا و سيماي مركز گيلان و تمامي همكاران آن مركز به خاطر ساخت فيلم سينمايي فردا روشن است
نا شناس 1 شهريور 1386
در باره مهندس علي نعيمي كه براي حوزه رشت وارد شده بود اطلاعات بيشتري بدهيد
نا شناس 3 شهريور 1386
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس ضرغامي دام عزه
رياست محترم سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
با سلام و احترام
ولادت حضرت علي اكبر (ع) و همچنين روزملي جوانان و پيشاپيش ميلاد آخرين منجي عالم بشريت حضرت صاحب الزمان (عج)را به شما و مقام معظم رهبري تبريك و تهنيت عرض مي نماييم انصافا كاررسانه ملي ستودني است اميدوارم كه جنابعالي و تمامي همكارانتان در رسانه ملي موفق و پيروزباشيد و همچنين از مديركل محترم صدا و سيماي مركز گيلان جناب آقاي سيدمحمودرضا حسيني به خاطر زحمات بي شائبه وي در سرسبز ترين نقطه كشور تقدير و تشكر مي كنيم
ازطرف جمعي از پيروان خط ولايت استان گيلان
نا شناس 3 شهريور 1386
سلام میخواستم از انصاف شما در انعکاس مطلب راجع بع صدا وسیما و مدیر کل بسیجی آن تشکر کنم.از اینکه مطلبی را خلاف خبر خودتان درج میکنید میتوان فهمید که خدارا سر لوحه کارتان قرار داده اید میخواستم بدانم چگونع میشود برای ارسال اخبار گیلان با شما همکاری داشت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.507 seconds.